13.5.2019

Tyytyväisyys tekniseen toteutukseen sekä henkilöstömme toimintaan korkealla tasolla asiakastyytyväisyyskyselyssä

Asiakkaat kiittivät erityisesti Insta Automationin työntekijöiden toimintaa, teknistä toteutusta sekä tarjousten vastaamista tarjouspyyntöön, kertoo tuorein asiakastyytyväisyystutkimus. Yhteistyössä Innolinkin kanssa tehty tutkimus perustuu 93 vastaukseen.

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti saadaksemme tärkeää tietoa toimintamme kehittämiseksi. Tahdomme olla asiakkaidemme luotettu automaatiokumppani, ja palaute on meille erittäin tärkeä työkalu toimintamme ohjaamisen kannalta.

Asiakkaat kiittivät teknistä toteutustamme sekä työntekijöidemme toimintaa

Tutkimuksen mukaan toimintamme onnistuneimmat tekijät olivat tarjouksen vastaaminen tarjouspyyntöön, teknisen toteutuksen vastaavuus odotuksiin nähden sekä henkilöstömme toiminta. Näille kaikille asiakkaamme antoivat erinomaisen arvosanan 4,5.

Työn laadun vastaavuus asiakkaiden odotuksiin nähden sai asiakkailtamme kiitosta. Onnistumisellemme asiakkaat antoivat arvosanan 4,3.

Luonnollisesti vaativat asiakkaamme toivoivat meidän jatkavan myös toimintamme kehittämistä. Kehittymistä toivottiin mm. asiakkaan kanssa kommunikoinnin sekä toimitusaikojen pitävyyden suhteen.

"Korkean asiakastyytyväisyytemme tason säilyttämiseksi aiomme jatkossa kiinnittää huomiota jo olemassa oleviin vahvuusalueisiimme, mutta myös asiakkaiden esiin nostamiin kehityskohteisiin, mm. tiedottamiseen ja lähtötietokartoituksiin", toimitusjohtaja Timo Lehtinen lupaa.

Käytämme kokemuksen mittaamiseen nettosuositteluindeksiä (NPS), joka perustuu kysymykseen valmiudesta suositella tutkimuksen kohteena olevaa yritystä. NPS-arvomme oli hyvä 43. Erityisen korkeat NPS-suositteluindeksit annettiin suunnittelu- ja sähkönjakelupalveluillemme.

Lataa asiakastyytyväisyystutkimuksemme tiivistelmä tästä 


Kommentointi

Nimi:
Kommentti:
 

Bureau veritas
DNV GL
Inspecta
Lloyd’s Register
Russian Maritime Register of Shipping
UL Listing
FI